18/11/07

Resultats de la jornada (16/17 novembre) [Galiana comenta el seu partit...i alguna cosa més!]

Cadet femení "b"
Estel Vallseca 2 - Alzina 1

Infantil femení
Estel Vallseca 8 - Barri Besós 0

Cadet femení "a"
Estel Vallseca 17 - La Sedeta 0

Juvenil femení
Estel Vallseca 3 - Manel Blancafort 2

Prealeví
Estel Vallseca 6 - St. Pere Nolasc 1

Cadet masculí "b"
Estel Vallseca 1 - Alzina 4

Cadet masculí "a"
Estel Vallseca 6 - Olimpíada 0

Prebenjamí
Estel Vallseca 3 - St. Pere Nolasc 1

Infantil masculí
Estel Vallseca 3 - Arrels 5

I ara us toca a vosaltres informar! Digueu-nos com van anar els partits, curiositats, opinions...Només heu de clicar aquí sota mateix a "comentaris", escriure i enviar. Vinga Estel!
Share:

2 comentaris:

  1. SUPER COMENTARI DE L'ENTRENADOR FRANQUÍCIA:

    Hola Hola Manola!!!
    JA torno a ser aquí per a comentar el partit del equip de moda, el PinK Team, el cadet A!!!!!

    Dissabte vàrem tenir un partit durillo, l'altre equip, (l'olimpíada) Es va plantar molt bé i ens va presionar la sortida de pilota però no vàrem perdre la calma i poc a poc ens varem convertir en els amos del partit fins a guanyar 6 a 0.A destacar el partit en defensa i la gran actuació dels porters. Portem 3 partits i només ens han fotut un gol i de penal! Que n'aprenguin!!!!!!!

    Aprofito per saludar els meus fans incondicionals (si es que en tinc algun) el que es segur es que el meu estimat, apreciat i admirat Jordi Antunez no es fan meu, em sap greu pero us tinc de dir que el Míster Jordi no m'estima, no em vol, es més, em vol fer fora.
    des d'aquestes humils lletres que escric demano a tots que escriguin al forum per demanar clemència al Jordi per el pobre galiana.
    Gràcies

    ResponElimina
  2. Només puc dir una cosa... q cabron!
    Jo intento dialogar amb l'estimat Galiana pero ell només vol imposar el seu estil propi, aquell q als pericos els ha fet guanyar 2 copes de rey en la seva historia... Doncs això, ni cas a aquest noi, que quan li passi l'edat del pavo ja veureu com és un noi normal... jejeje...
    Per cert, els meus equips tampoc van malament (només cal mirar les classificacions) i faig remarcar que l'equip femení del cadet A porta 0 gols a la seva porteria. Per tant, femení guanya a masculí!
    JORDI

    ResponElimina

Contacta'ns per whatsapp!

Labels

Arxiu del blog