9/11/08

Jornada del 8 de novembre (2008)

La historia comienza a las 7'30 de la mañana. Quan feia una horeta que havia deixat de ser nit, a davant del Brossa es trobava la comitiva estelenca que partia rumbo a Sabadell (ja sé que no és com anar al Tibet, però si es presenta així mola més :P). El partit de les juvenils ens esperava:

Escola Pia Imaje "a" 0 - Estel Vallseca 11
Malgrat el resultat, a peu de pista el partit no va acabar de satisfer míster ni delegat, que se'n van anar junts a plorar al lavabo (això últim és mentida, ok). Sembla que part de la reticència radica en que el que s'entrena durant la setmana no va acabar de sortir. I l'excusa del madrugón no va colar. Pero de eso no hablarán los libros de historia. El que quedarà serà una victòria més fora de casa, que sempre va bé, i les perspectives de millora segueixen intactes. I possiblement hi surti una foto de quan l'àrbitre es va adonar que la Laura no s'havia tret les arrecades abans d'entrar a jugar, ella siempre tan presumida...Ah, i una frase espectacular de Patri pronunciada durant la setmana: "Si ganamos, para ganar la liga hay que quedar primeras".

A la porta del after (òbviament amb xandall no van poder entrar)


El camp de l'Escola Pia, molt bones crítiques


El círculo de poder buscando una lentilla


¡Alba cabalga!


Aquí la afición (Ostos, no es tu mejor foto, lo sentimos)

El Jose ens fa 5 cèntims del partit dels benjamins:

Scala dei 3– Estel Vallseca 3
"Partit molt igualat entre dos dels millors equips de la categoria, l'Estel sempre va anar davant al marcador, i només alguna errada pròpia, que s’haurà de millorar, va fer que el rival ens empatés el partit.
Els més petits van demostrar que continuen millorant de cara a la segona fase que es quan es jugaran tota la temporada."
I el Guillermo ens fa arribar fotos del match, de les que n'hem sel.leccionat aquestes:

Agafant posicions...sembla que la nena havia guanyat


Que corra el aire, no sigui que ens escoltin la tàctica...


Què deuen estar mirant? Apostem que és una pilota?


Doble red de protección anticañardos


No es pot negar que va fer un dia maco.
I gran posicionament en defensa!

I després de fer-se rogar com una folklòrica l'Òscar del cadet a ens fa la crónica del...

Club tenis Barcino 1 - Estel Vallseca a 6
"Se presentaba un partido algo complicado ya que era contra los líderes, pero desde la entrada en el vestuario se notó que el ambiente no era nervioso en exceso y sabíamos que eso nos daba un punto a nuestro favor. Fue un partido algo distinto debido a que el entrenador de los primeros compases de encuentro no iba a ser la habitual, sino que era Jose (el antiguo). Vayamos al partido:
La cosa iba bién, no teníamos apenas fallos, por eso en los primeros minutos ya íbamos 0-2 con goles de Marc; hasta que llego la Míster...Justo en el instante en el que se incorporaba nos metieron el primer y único gol de ellos. A partir de ahí de principio a fin el dominio fue nuestro, primero con un gol mío en una jugada de ataque nuestra y así sucesivamente marcaron Antonio, Edgar y Diego. Ellos intentaron jugar con dureza para así picarnos pero debido a nuestra madurez futbolística adquirida en los ultimos tiempos (eso ahí lo dejo ;) ) no entramos a trapo. Poco más se puede sacar de un partido así. Ahora se ha de pensar en el partido en casa que se jugará el sabado contra Centre compartir, y así ya consolidarnos como líderes de grupo. Algo importante, para acabar, sería aclarar que en esta primera fase tal vez no hemos tenido rivales de gran nivel y por ello estamos algo relajados a la hora de jugar nuestros partidos. Pero hay que tener en mente que aún no hemos conseguido nada y que hoy por hoy no somos nadie en la categoria, así que a luchar por lo que queremos y de esta manera nuestros objetivos puedan ser alcanzados. Así termino y para los que me presionan que se vayan despacito a algún lugar que no puedo decir aquí :D."
El mateix Jose ens envia algunes imatges:

Escalfament tipus cumbayà déu meu


Torciéndonos el pie ante 3 seres invisibles


Preparando el cañonazo edgardiano...¡Sálvese quién pueda!


Por aquí no pasas como que me llamo cadete de la cabeza borrosa

Joan Coromines 7 - Estel Vallseca b 2
I del partit que ens quedava per analitzar, del que no ens han arribat fotos, hem aconseguit unes declaracions del Bernat, davant d'aquest inici de temporada no massa encertat, diguem-ne:
"Pel cadet b la lliga encara no ha començat". És una manera de veure-ho...

I a les 16:30 començava al Creueta's Pavilion l'últim partit de la jornada:

Estel vallseca 3 - Jesús-Maria 6
Primera derrota de la temporada contra el líder de la lliga, i el més vibrant que hem jugat a l'estadi del carrer Castellterçol. Ens en dóna la seva visió el Sergio, el nostre 8:
"Este partido fue muy interesante y equilibrado aunque el arbitro sacó faltas de todos los lados y el Jesús-Maria tiró tres dobles penaltis, de los que marcaron dos, que fue lo que rompió el partido, y el otro parado por Carlos. Creo que si el árbitro hubiese pitado mejor el partido lo podríamos haber ganado. Al descanso íbamos 0-2 pero nos despertamos y empatamos a falta de 7 minutos . Después nos marcaron los dobles penaltis y rompieron el partido. Más tarde nos marcaron un gol de jugada. Al final 3-6 pero jugamos mejor que el otro equipo y tuvimos más ocasiones que ellos. "

En unes centèsimes cridaven allò del 1,2,3 Estel. L'equip contrari va cridar 1,2,3 Xus-Ma.
Al final que jugui la Ruperta i tots contents...
(aquesta broma només l'entendran els majors de...30 anys?
La resta que pregunti a sons pares o al Google)


El árbitro enseñando su nuevo silbato.
Tanta ilusión albergaba su alma por estrenarlo
que no pudo reprimirse i va bufar como para hinchar 3 colchonetas
i alguna cosa més que no es pot dir



Una internada que terminó en nada.
De fet "internada" sempre acaba en "nada", si et pares a pensar


La grada atenta, amb tendència a analitzar desfavorablement certs moments de la vida
(per no dir que es van cag#@ en todo lo que se menea quan vam perdre)


Donat que encara no gaudim de la capacitat de multiplicar els nostres cossos,
estaria bé que ens animéssim tots plegats a aportar imatges i cròniques de tots els partits, oi?


Share:

5 comentaris:

  1. Cierto que el árbitro no estuvo bien, pero no creo q el estel fuera superior. Fue un partido igualado y solo diria que ganó el que estuvo más acertado de cara a puerta. Hay que decir que el estel llegó más veces pero no estuvo fino. En su casa puede volver a pasar de todo. Animo Estel! Y no os ralleis con los árbitros que esto no lleva a nada bueno. Lo digo por experiencia...

    ResponElimina
  2. Discrepo,
    estel A 6
    Tenis Barcino 1

    ResponElimina
  3. El q passa Martaaaaa es q ningu li va fer sms al jm ni amb resultat ni crónica. Lo q hace la vagancia... jejeje

    ResponElimina
  4. Mira que es jodio el Jordi hay que ver...

    ResponElimina
  5. Qieun me ha llamaaaooo jodiooooo! Daaa la caraaa!...jejeje

    ResponElimina

Contacta'ns per whatsapp!

Labels

Arxiu del blog