
Dissabte va haver-hi més sort, més que res perquè els federats jugaven en pabellons...
Les noies van empatar contra el Rubí, 1 a 1, en un partit molt igualat i amb alguna empentota que altra por ahí suelta...A destacar que entrant a Rubí hi ha un bar anomenat "El rincón del currante", que un exaltat va cridar "sinvergüenza" no sabem a qui, que a l'entrada del recinte hi havia un patinet sense la roda de davant (imatge trista que intentarem treure'ns del cap)...i no ens enrotllem y pasemos al apartado gráfico:

Inasequibles al desaliento es va donar per bo aquest empat contra un rival difícil, vam jalar ràpid i ens vam disposar a gaudir del segon partit del dia, el del juvenil masculí, en los campos de Harry Walker, contra l'Alzina. Ens explica com va anar el capità de l'equip, l'Uri:
"Alzina-Estel Vallseca(3-3)--> Empate, merecido o injusto. Fue un partido muy disputado, durante los 50 minutos, con mucho ritmo, y en algunos momentos con un poco de dureza, en los dos equipos. La primera parte estuvo decantada para nosotros, marcando dos goles y llevando el ritmo del partido, aunque en un despiste en los últimos segundos nos marcaron..(1-2) nos fuimos al descanso. La segunda parte empezó igual que la primera: mucho ritmo por parte de los dos equipos y controlando bastante nosotros, hasta el punto que nos marcaron y por lo tanto nos empataron(2-2). El partido perdió el control, en el ultimo cuarto de hora. Nos volvimos a poner por delante, y en una contra nos volvieron a empatar. Finalmente tuvimos la oportunidad de ganar en un doble penalti, pero el portero paró. Al final reparto de puntos. Sobre el árbitro, todo el mundo es humano, y pita lo que cree que es falta, no se le puede juzgar nada. Y para todo el mundo, que sepa que los dos mas "alocados" del equipo este partido nos hemos controlado, porque ya he escuchado cosas que no me han hecho gracia."
El que es diu un final de narració contundent, eh? Podem afegir que el Marcial estrenava lents de contacte, i una se li va trencar (que ja és difícil) i l'altra li va caure, l'Uri es va lesionar però va poder tornar al camp, i uns van estar 1 hora per aparcar i uns altres, 5 minuts.

Nótese que uno de los místers de FUTBOL sala luce bolsa de la NBA...
això no pot anar bé de cap de les maneres!
El veritable impacte del dissabte va ser un fenòmen paranormal que nuestras cámaras pudieron captar en el Harry Walker's Stadium. Se titula "el foco que se movía sólo":

I fins aquí el repàs de la jornada futbolera de l'Estel Vallseca. Esperem els vostres comentaris i bitllets de 500 euros sin marcar.
A veure si tots plegats ens portem millor els dies de partit... q ens estem flipant una mica massa! Vaaaaaaaa, q sabeu fer-ho!!! que no estamos tan mal!
ResponElimina